Tuesday, April 3, 2007

Dyreliv!

Jeg gik en tur i skoven, der så jeg nogle hjorte, som sprang rundt, nogle egern der pilkede rundt og samlede grankovler og nødder, en kanin der løb rundt og snuste og jeg så næsten hele tiden kalkungribbe kræse rundt.
Jeg gik videre ned til søen, her så jeg en masse flotte fugle f.eks cardinals, desværre var der også mange meget larmende gæs. Jeg har ikke set nogle skildpadder, men det har min far lige inden han hentede mig i Atlanta, men det er mere mod syd, jeg har også set en død bæver, så der må være nogle i området.

I Danmark har vi mest det samme vejr hele dagen f.eks. regner det hele dagen og vejret skifter ikke så meget over tre dage. Her over regner det i 15 minutter også kan det være solskin resten af dagen. Vejret skifter meget over tre dage, det kan være 32 grader den første dag, også kan det sne og være under 5 grader den anden dag.

No comments: