Thursday, March 29, 2007

The American Family


Om tirsdagen besøgte jeg en Amerikansk familie (moren var opvokset i Tyskland og faren var opvokset i Østrig) de var en mor, en far, to drenge, en på 10 han hedder Gabriel og den anden hedder Jonas han er 13 år, der er også en pige i familien, men hun var ude ved en veninde da jeg kom. Der var spændende, en oplevelse, sjovt og de var alle sammen meget søde. De havde fået af vide at jeg havde gået til fodbold, men hvis man kom ude fra, skulle man mindst være i USA i 10 uger eller følges med en fra klubben for at kunne være med. Så de spurgte mig om jeg ikke ville komme til træning med Jonas om onsdagen, det ville jeg gerne så det aftalte vi.
Klokken 16 30 til 18 30 var der træning, Det var meget, meget varmt, men det var sjovt at prøve at spille fodbold igen, og de var alle sammen meget flinke. Det var en lille klub med en udemærket bane, men målene var bare tre træ stolper sat sammen og så et net imellem dem.

No comments: